Hans Maarten van den Brink: toch nog terug naar Oegstgeest
Zomaar een zonnige winterzondagmiddag in Deventer. Overal is het glad en zijn nog witte randen te zien van sneeuw of vorst. Wandelaars die over de Brink slenteren of over het Grote Kerkhof doen dat met recht voorzichtig. Een uitglijder is immers zo gemaakt. Maar de zon wint alweer aan kracht en heeft de nodige mensen weten te…